Što pokloniti kupcima i/ili poslovnim partnerima ovog Božića?

Uskoro se bliži Božić te kraj poslovne godine. Ne smijemo zaboraviti na svoje vjerne kupce, dobavljače i partnere. Završetak poslovne godine i sezona blagdanskog darivanja sve je bliže i mali znak pažnje neizostavan je i u poslovnom svijetu. Moramo misliti na svoje lojalne kupce i pokloniti im barem sitnicu kako bi znali da nam je stalo do njih te da bez njih niti jedan poslovni subjekt ne bi opstao na tržištu.

U sljedećim odlomcima objasnit ćemo vam s marketinškog gledišta zašto je važno u poslovnom svijetu darivanje i brendiranje.

Važnost poslovnog darivanja

Što pokloniti kupcima i/ ili poslovnim partnerima ovog Božića i kako se u međuvremenu efikasno promovirati? Ključno je pitanje kako povezati efikasno promociju s poslovnim darivanjem. Što bi našim kupcima bilo zanimljivo i korisno a nama povoljno i brzo dostupno je ključno pitanje koje si svaka tvrtka mora postavljati.

 

83 % potrošača voli na poklon dobiti promo artikle

 

Kod nas u maloj digitalnoj tiskari u Bjelovaru na adresi Josipa Jelačića 10A (Hard Jura d.o.o.) možete pronaći širok izbor artikala prigodnih za darivanje kao što su: razni setovi za otvaranje vina, za rezanje sira, kvalitetnih marama, šalova, kapa, kravata, remena, poslovnih mapa, torbi za rekreaciju i također nudimo na jednom mjestu mogućnost odrađivanja usluga tiska na razne promotivne materijale (kemijske olovke, vrećice, majice, notese, šalice i sl.)

Kako se učinkovito brendirati uz darivanje?

Prvo da objasnimo što je to brend? Citirajući uspješnog poduzetnika Jeffa Bezosa (vlasnik Amazona): „brand ili u hrvatskoj marka je ono što o tebi drugi govore kad s njima nisi u istoj sobi. Brend podrazumijeva slike o proizvodu ili usluzi koje se nalaze u svijesti potrošača te briga o održavanju stvorenog imidža tih proizvoda ili usluga.
blog vizualni identitet promo pokloni

Dok s druge strane brendiranje je unaprijed osmišljen plan i strategija pojavljivanja u svijesti potrošača kroz informiranje o vašim proizvodima ili uslugama koje zastupa vaš brend i njegove prednosti naspram konkurencije.

Načini brendiranja

Danas se poduzeća mogu brendirati putem širokog spektra marketinških kanala. Dijelimo ih na tradicionalne kanale i digitalne kanale oglašavanja. Digitalni kanali oglašavanja su Facebook, Google, Instagram. Tradicionalni kanali oglašavanja su radio, televizija, letci, brošure, oslikana vozila, oslikani izlozi, majice i drugi tekstil s tiskom te promotivni materijali kao što su kemijske, upaljači, privjesci, šalice, boce, usb stickovi, rokovnici, notesi, kišobrani, podloge za miš i mnogi drugi.

Promotivni materijali su jedan od ključnih faktora u brend strategiji današnjih poduzeća na tržištu. Na promotivnim proizvodima koji se daruju bitno je istaknuti svoj brand i/ili firmu koju zastupate, svoje kontakte podatke, mail adresu, web stranicu i druga bitna obilježja tvrtke. Pogledaj našu ponudu i radove koje smo tiskali već i nemoj se dvoumiti te pokloni nešto svojim vjernim kupcima i zahvali im malim znakom pažnje. 🙂

Ako vam je bio koristan, podijelite članak!

Pratite naš edukativni blog!