Kako povećati zadovoljstvo gostiju ove turističke sezone?

Kako povećati zadovoljstvo gostiju

Pitate se kako učiniti goste još zadovoljnijima te kako da vam se uvijek vraćaju? Ne postoji jedinstvena formula, no, vaša usluga i pristup mogu biti presudi faktor. Jedan od bitnih faktora koji većina iznajmljivača ili vlasnika ugostiteljskih objekata zaboravlja je mali znak pažnje koji možete, uz svoju ljubaznost, pokloniti svakom gostu, prilikom odlaska ili dolaska. 😊

Promotivni proizvodi omogućavaju povećanje zadovoljstva gostiju, povećanje prepoznatljivosti na tržištu te efekt sreće kod gostiju.

Porastom zadovoljstva i sreće kod gostiju, dolazi do porasta ponovnog povratka te stvaranja dugoročne lojalnosti.

Drugi ključan benefit je što će promotivni pokloni imati otisnuti vaš logo ili neku bitnu informaciju koja će svakodnevno biti prisutna s vašim gostima. Biti će prisutna ne samo njima, nego i njihovoj okolini. Na taj način kreirat ćete svoju prepoznatljivost te brendirate svoj apartman, hotel ili ugostiteljski objekt.

Brendiranjem povećavate svoju vidljivost, širite glas o sebi te naposljetku gradite uspješni ugostiteljski ili smještajni objekt sa sigurnim poslovanjem.

Popis najučinkovitijih promo artikala

Neki od najučinkovitijih promotivnih artikala koji se koriste se koriste u svakodnevici su:
1. Pamučne vrećice za plažu

Pamučna vrećica s tiskom za apartmane
2. Majice

Majica s tiskom

3. Kemijska olovka

Kemijska olovka s tiskom
4. Razglednice

razglednica s tiskom

5. Etikete za proizvode (vino, med, ulje, rakije…)

Etiketa za bocu za vino

6. Šalice, notesi, boce za vodu, termosice, upaljači. privjesci i brojni drugi promotivni artikli su također vrlo efikasan način fizičke promocije i darivanja. 

Što psihologija darivanja kaže?

Znanstveno je dokazano da ljudi vole fizičke poklone te se u njima nakon darivanja javlja osjećaj potrebe za vraćanjem protuusluge. Gosti to vraćaju konkretno širenjem pozitivnog glasa o vama koji vam putem preporuka može dopeljati nove goste. Također vraćaju to i sa lojalnosti vašem smještajnom i/ili ugostiteljkom objektu. Koja je stvarna učinkovitost promotivnih artikala pogledajte u članku ovdje.

Javite nam se kako bismo gradili vaš brend zajedno.

Ako vam je bio koristan, podijelite članak!