3 razloga zašto su promo artikli važni

 

U današnje vrijeme, tijekom ubrzane digitalizacije, mnoge tvrtke zanemaruju ulaganje u promotivne artikle. Razlog tome je najčešće nerazumijevanje vrijednosti koje promo artikli pružaju kad dolaze direktno u ruke ciljanih kupaca.

Kvalitetnim tiskom promo artikli postaju efikasna, hodajuća promocija. U nastavku pogledajte benefite koje brend može imati od promo artikala.

Darivanjem se učvršćuje odnos s kupcima

Blagdansko razdoblje je idealno vrijeme za iskazivanje brige za odnos s kupcima. Iskazazivanje zahvalnosti i brige prema kupcima moguće je i s malim znakom pažnje. Promotivni artikli kao što su kalendari, kemijske, šalice, slušalice, upaljači i slični, manji znakovi pažnje ukazali su se kao idealan poklon.

Efekt sreće koji se postiže darivanjem kupci uzvraćaju dugoročnom lojalnosti. Istraživanja Advertising Specialty Institute ukazuju kako se 79% kupaca osjeća cijenjeno kad dobiju promotivan dar.

Darivanjem raste prepoznatljivost na tržištu

Kvalitetnim tiskom loga i drugih obilježja poduzeća ističe se brend u najboljem svijetlu. Kako bi reklama bila vidljiva nužno je odabrati promotivne artikle koji će se svakodnevno koristiti.

Povećanje prepoznatljivosti dovodi do stvaranja svijesti i slike o poduzeću i njegovim vrijednostima. Ljudski mozak na nesvjesnoj bazi uočava logotip i druge ključne poruke koje je moguće prezentirati putem promotivnih artikala svakodnevno.

Darivanjem do inspiriranih zaposlenika

Ljudi su osjećajna bića te im mali znak pažnje na kraju poslovne godine potiče emociju zahvalnost. Poduzeće koje nagrađuje svoje zaposlenike kroz svoju zahvalnost i brigu kreira inspiraciju.

Promo poslovni pokloni idealan su način za istovremeno darivanje te promociju brenda i poduzeća. Slobodno nas kontaktirajte, a mi ćemo se pobrinuti za sve drugo!

Posjetite naš showroom u Hard Juri na adresi Josipa Jelačića 10A te uz kavu saznajte koji su promo pokloni idealni za vas!😉

 

 

Trebate pomoć u odabiru promotivnih artikala?

Kontaktiraj nas!