5 zanimljivih činjenica koje niste znali o promotivnim artiklima

blog slika tiskovna promocija

Saznajte u nastavku članka 5 ključnih činjenica do koji je došla agencija IPPA specijalizirana za istraživanje promotivnih artikala.

1. činjenica

83 % potrošača voli na poklon dobiti promo artikle

2. činjenica

89% potrosaca zna imena svih podruzeca od kojih su dobili promo artikle u zadnjih 24 mj

3. činjenica

85% potrosaca ostvari poslovnu suradnju s poduzecem od kojeg primi promo artikl

4. činjenica

53% potrosaca koristi promo artikle barem 1 tjedno i vise

5. činjenica

44% raste učinkovitost ostalih markeinskih medija ako se koriste promo artikli

Psihološki utjecaj koji se stvara darivanjem

Promo artikli s tiskom su jedna od najstarijih strategija oglašavanja s vrlo velikim psihološkim utjecajem na čovjeka.

Kad nas netko s nečime daruje pa bila to obična majica ili vrećica, u nama se stvara prirodni osjećaj da moramo to vratiti nekako. Potrošači to vraćaju kupovinama, lojalnosti, pamćenjem vašeg branda i širenja pozitivne slike o njemu.

U današnje digitalno vrijeme mnoge tvrtke zanemaruju ulaganje u promotivne artikle. Nisu niti svjesni vrijednosti koje im promo artikli pružaju kao efikasan alat širenja svijesti vašeg branda.

Ljudi vole dobiti nešto opipljivo i korisno a to im upravo omogućavaju inovativni promotivni artikli.

 

Darivati svoje goste ili kupce možete uvijek, bila to ljetna promocija ili novogodišnja . Javite nam se kako bi vam naš kreativni tim gradio vaš brend. 🙂

Možete nas posjetiti i na lokaciji Josipa Jelačića 10A i uz kavu vidjeti što sve možemo napraviti za vaš brend.

Bez brige budite brinemo i o 🌏  te u ponudi imamo širok izbor ♻️ promotivnih artikala.

Izvori:

Finance Digest

Dostupno na: https://www.financedigest.com/the-overlooked-value-of-promo

Sage Blog

Dostupno na: https://www.sageworld.com/blog/index.php/2017/03/09/